Yenidoğan 50 cm oluyor bebekler genelde 50 51 cm doğuyor ilk ay 2 cm falan atar herhalde ilk 1 ay hastane çıkış setleri çok iyi oluyor bide fena kaka yapıyorlar üst baş değişiyor sürekli. Ben mart başı doğumlu diye hastane çıkışı 3 6 tulum kalan yazlık aldım