Miskokulum35 Benaytemel ilk zamanlar çok oluyor bende öyleydim. 16+4 olduk bugün uyandığımdan beri kasığım ve belim çok kötü ağrıyor 😟
emineyavuzhan irorkay bende öyle canım hatta her an adet olacakmışım gibi korkuyorum normalmiş her adet döneminde bu ağrılar yaşanacakmış
Nisanur18 Ben 10 haftalık ve hala kasık ağrısı yaşıyorum. Bugün baya ağrım oldu ama dinlen canım çünkü geçer gerçekten. Kendine yorma.
Banubaytok Benaytemel ben 2 haftalik hamileyken kasik agrilarimda hamile oldumu ogrendim 4 aylik oldu hala agrım var vajinada belde kasıkta bana zayıf oldun için normal diyolar
Nisanur18 Banubaytok bende çok zayıfım hemde kas oranı düşük belki ondan dolayı diye düşünüyorum. Ama bebek sağlıklı olsun o kadar ağrı çekeriz
Banubaytok emineyavuzhan değer den anlamam ama seninki daha çok küçük nolur dikkat et bol bol dinlen iş yapma 4 ay bi bırak eşin yapsın bak ben düşük tehlikem var kanamam oldu 4 aydır yatiyom sanırm 9 ay yatacam evladim kucağıma gelsinde yatarım vallaha
Mercimek26 15+3 günlük hamileyim en başından beri benimde var hep adet olcakmışım gibi hem kasıklarımda hem belimde doktor normal olduğunu söyledi