Fundaserdar Merhaba arkadaşlar bebiş doğunca göbek bağı düştükten sonra mı yıkanmalı düşmeden mi açaba
Asyakuzusu Fundaserdar Ben oğlumda ilk bebğimde yani,geldik 2. Gün yıkadık. Sonrada hep yıkadık. Zaten oraya su kaçmıyor.