Bilgeklc Merhaba hanımlar sizce hamilekik olabilirmi. Kasıklarım bir haftaya yakındır çok ağrıyor bugünde çok halsizlik oldu sizce neden böyle oluyor adet günüme 4 gün var Sizce test yapamalımıyım yoksa 4 gün daha beklemelimiyim
DidemYldrm Bilgeklc ben adetime 4 gün kala erken gebelik testi yapmıştım ve çıkmıştı silik çift çizgi kan testi ile doğruladım sonra
Tugba9109 Bilgeklc insallah vardır canım benim. Bende hamile oldugumu öğrenmeden önce çok ağrım vardı hamile olduğum aklıma gelmiyordu o ay çok kötü adet sancısı çekicem zannediyordum ama hamileymişim. Inşallah seninde öyledir.
Gmzegb Bilgeklc Ben 5 gün kala baktırdım negatif çıkmıştı üzülmüştüm halbuki hamileymişim azıcık daha sabret bence canım
Bilgeklc DidemYldrm bende çok haldizlik var kendi kendimi umutlandırmak da istemiyorum ama çok ağrım var şuan evimde uyumaya çalışıyorum ama uyuyamıyorum kafam karışıyo acaba test yapsam mı diye allahım inşallah bu sefer vardır 😭 olmasını çok istiyorum
DidemYldrm Bilgeklc prodüktör isimli erken gebelik testini almanı tavsiye ederim canım benim onda silik çizgi çıkmıştı belli belirsiz
Esraumit Bilgeklc benim sol kasıgımda ilk defa ağrı olmustu batma aniden.hamileydim o ay.4 gun kalada test yaptım gebelik vardı 😊
Esraumit Bilgeklc inşallah ama ben sizin yerinizde olsam yarın bi test alırım mutlaka idrarda cıkar.bikaçtane deneyin ama.ben 1 hafta kala yaptım bişey yoktu.çıkmadı.ama daha sonra bikaç gun kala cıktı 😊