Arkadaşlar bir sorum olucak 6+4 üm doktora gittik bugün ultrasonda iyi gözüksün diye sıkışık gittim au içtim beklerken biraz fazla bekledim kalabalıktı muayne sırası. O yüzden baya sıkıştım kontrolümü oldum kalp atısını duyduk çok şükür .sonrasında çıktım wcye kostum hemen kahverengi leke vardı.doktora sormaya içerde hasta vardı asistanı kahverengiyse sorun olmaz dedi idrara sıkışık oldugum içimde olabilir mesane baskj yaptıysa dedi. Bu durumu yaşayan varmı (bu arada muaynede vajinal olmadı)