Bence bu olay tamamen bünye meselesi ve kaç kilo ile hamile kaldığınız falan da önemli. Bi de her insan son üç ayda çok kilo alacak diye bir şey yok. 25. haftamdayım, iki hafta önce insanların ay ben hiç kilo almadım, ben üç kilo aldım, of son üç ay iyice şişersin gibi söyledikleri şeyler yüzünden oturdum bebeğim sağlıksız mı diye ağladım. 23.haftamdaydım 9 kilo almıştım ama zayıftım öncesinde ve sigarayı bıraktığımda bi anda iştahım artmıştı. Bebeğimin gelişimi de haftasıyla uyumlu gitmesine rağmen şeker mi diye içim içimi yedi. Şimdi iki haftadır 100 gram falan almışım. Demek ki benim bünyem bu şekilde işliyor. Siz de üzülmeyin, herkesin bünyesi farklı. Kimi ilk 6 ayda kilo alıp, üç ay daha az kilo alıyor kimi son 3 ayda her hafta 1 kilo alıyor.