Ayse2011 Brkrhn bende 7 haftalıgım oluyor bendede önemli olan kırmızı mı kahverengimi doktorum kırmızı olursa hemen gel dedi kahverengi olan yerleşme lekelenmesiymiş tabi sen gine bir görün doktoruna veya numarası varsa sor.
Melo24_ Brkrhn oh şükür kuzum bir sıkıntı yoksa mesele yok bol bol dinlen hiç iş falan da yapma uzan dinlenmene bak🙏❤️