Kızlar 5 haftalık hamileyim zayıfım normalde göbeğim yok dümdüzdür olağan durumlar dışında. Bu aralar kabızlık çekiyorum bir kaç kere çıktım tuvalete gerçi ama şu an 3-4 aylık hamile göbeğim var aşırı şişiyorum neden olabilir sizce? Aynısını yaşayan oldu mu yardımcı olur musunuz