Hepinize merhaba kızlar 🤗 Bu sefer doğum hikayemi paylaşmaya geldim çok şükür 🙏💖 Öncelikle rabbim isteyen herkese bu duyguyu tattırsın 🙏 Gelelim bizim hikayemize. 40+1 de suni sancı ile doğumu başlatma kararı aldık doktorumuzla 39+6 ydık o gün ve iki günümüz kalmıştı kızımla kavuşmaya. O gün doktordan geldikten sonra bende bir ağırlık vardı hani derler ya enerji gelir falan diye bende tam tersi oldu, tüm gün mayışıktım ve uyudum 😁 Ufak ufak kasılmalarım ve ağrılarım vardı ama son haftalar iyice sıklaştığı için ihtimal vermemiştim hatta annem, birde sancıların sıklaşıyormuş gece hastaneye gidiyormuşuz falan diyordu inşallah falan diyordum ama açıkcası pek ümidim yoktu. Birde o gün doktorumun asistanı bana sen bu gece gelirsin demişti nstde bir tane sancım vardı sanırım onu gördükten sonra dedi bilemiyorum ama ilk kontrolde o kıza haklı çıktın demek istiyorum 🤗 neyse akşam oldu eşim işten geldi yemek yedi mutfağı topladım falan içeri tv izlemeye uzandık gece 1 e geliyordu saat yattığım yerden bana bir ağrı girdi ama kesinlikle yatırmıyor koltuktan ayağa zıplattı direkt. Bir dakika sürdü sürmedi geçti ben hemen anladım doğum sancısı olduğunu çünkü ilk defa böyle şiddetli bir sancı hissediyordum. Tekrar uzandık ve beş dakika sonra bir daha aynı sancı. Belimden kalçama doğru inanılmaz bir baskı. Yerimize geçtik yataklarımıza yattık beş dakika aralıklarla aynı sancı girmeye devam etti artık kesin anladık ki doğum sancımız başlamış 🤗 saat 3.30 a kadar eşimle evin içinde karşıladım sancıları daha sonra iyice sıklaştı 2 dk ya düştü hemen annemi uyandırdık yavaş yavaş hazırlanmaya başladık. Tabi ben sancı geldikçe duramıyorum yerimde ay çok fenaydı ama farklıydıda🥶 Hastanemiz 10 dk mesafedeydi bende yürümek istedim açıklığı arttırmak için ve resmen yürüyerek doğuma gittim 😂 hastaneye gittiğimizde ebe baktı açıklığa 3 cm bebek çok aşağıda yatışını vericem dedi beni aldı bir korku. Eşim annem doğumhanenin kapısında ben üstümü değiştirip hemen onları gördüm eşime sen bizi sabırla bekle kızımızıda alıp gelicem dedim ağlıyordu zaten iyice kötü oldu kıyamam ☺️ Annemlede vedalaştık ve ben tek başıma sancı çekmeye başladım nstye bağladı ebe ama çok zordu gerçekten bitsin diye dua ettim hep. Nstem de bitince ayakta karşılamaya başladım sancıları sancı geldikçe yere çömelik derin derin nefes aldım. Aralarda yatağa uzandım dinlendim birde ben sancı anında hep tuvalete gittim çok aşağıdaydı kızımın kafası sanırım o yüzden aşırı bir baskı hissettim ve tuvalete oturduğum zaman rahatlıyordum biraz. Saat sekize geliyordu nöbet değişiminde tecrübeli ebem geldi çatala aldı hemen 7 cm çok az kaldı dedi 🤗 Ben bu arada her gördüğüm ebeye az kaldı demi biticek demi diyorum ağlayarak 😂 sonra yatağa geçtim nstye bağladı yine ebe ama bu sefer o kemeri sıkmış ki sancım geldikçe asla duramadım bir dakika geçmedi ebe kalçamdan iğne yaptı sonra koluma birşeyler sıktı arkasını döndü benim poff suyum patladı yatağa resmen suyumun açılmasını hissettim. Suyum geldi geliyooo bebek diye bağırmaya başladım sancı da daha şiddetli vurmaya başladı ve o saatten sonra işler daha da zorlaştı. Nstyi söküp yalın ayak tuvalete koşmaya çalıştım kakam var diye ebe zorla elimden tuttu kaka değil o bebek diye zorla çatala çıkardı dahada inmedim zaten çataldan çünkü tam açıklık olmuş. Herkes hazırlanmaya başladı sancı geldikçe yavaş yavaş ıkın dedi ebe ama sakın güçlü ıkınma yırtılır dedi. Doğum yapmamışlarıda korkutmak istemiyorum herkesin hikayesi farklı ama o dakikalar çok zorlandım gerçekten candan can iniyor gerçekten kolay değil. Saat 9 a kadar bu şekilde geçti doktorum geldi sonra bu sefer güçlü ıkınmalara geçtik yandaki iki kolu tutup güçlüce ıkınmaya başladım doktorum ebeler aferin çok iyi gidiyorsun dedi. O son an bir güç veriyor Allah ve güçlü ıkınırken doktorum kesi attı ve kızım balık gibi kaydı içimden saat 9.15 de. 🤗 Kaka yapmaya başlamış bizim kız poposunda gördüm kakasını ama yutmamış şükür 🙏 kızımı götürdüler babasına benim de dikişlerim atıldı bir süre kaldım çatalda serum takıldı ve sonra kızımla beraber odamıza geçtik. Bir gün kaldık hastanede ve evimize geldik 4 günlük olduk bile 🤗 kızlar evet zordu ama inanın bebiş doğunca hepsi geçiyor. Kendinize inanın ve kendi hikayenizi yazın 🤗 Burada tanıştığım bütün herkesi çok sevdim şimdi artık mezun olma zamanı kendinize ve göbüşlere çok iyi bakın 💖😍💋