Cioduruannesi Kızlar merhaba 8+3 üm mide bulantılarım cok fazla akşama kadar resmen hayata küsüyorum yesemde yemesemde boyleyım nasıl geçecek günlerim dıye bakıyorum bi önerisi olan var mi
Mero1234 Cioduruannesi benimde 7. Haftamda başladı 10. Haftadayım hala devam ediyor. Prilam kullanıyorum günde 1 defa hiç değilse biraz bişeyler yiyebiliyorum. Tabiki en iyisini doktorun bilir ama bana fayda sağladı 😊
Miskokulum35 Cioduruannesi 16+4 günlüğüz prilam Dr kullanıyordum. Geçmek bilmedi dahada çoğaldı bulantı ve kusma. Zofer verdi doktor.
Mero1234 Cioduruannesi bilmiyorum o zaman canım Rabbim yardımcın olsun tez zamanda mide bulantısından kurtulursun inşallah 🤲🏻
Miskokulum35 Cioduruannesi hiç deme ben artık oturdum ağlıyorum ben ne zaman iyi olucam diye. Allahıma şikayet etmiyorum bugünüme çok şükür ama doğru düzgün bişey yeme içme yok.
Cioduruannesi Miskokulum35 Allah yardımcımız olsun ınsallah bende şikayet etmek ıstemıyorum Allahın ıznıyle geçer
Miskokulum35 Mero1234 hadi yaa. Zor geçecek belli ki sizin. Evet çok kuvvetli en üst düzeyde bir ilaçmış. Allahım yardımcımız olsun inşallah hepimizin