Melosss_4433 HCG 13216 UE3 1.41 AFP 38.9 ÜÇLÜ TARAMA TESTİ SONUÇLARIM ANLAYAN VARSA YARDIMCI OLABAİLİR Mİ MERAK ETTİM PAZARTESİ YİNE GİDİCEM ZATEN HASTANEYE🌹
_Mother_ Melosss_4433 grafik şeklinde yokmu öyle değerin altında veya üzerinde yazıyor daha kolay anlamak bu şekilde bilmiyorum anlayan olur belki üstte kalsın sağlıkla kucağına alman dileğiyle
Banubaytok Melosss_4433 ben pazartesi yaptircak benim.2 riksli çıktı yaş dan dolayı ama o önemsemedim yaşım benim daha 31 bile degil
uykusuz1parol Melosss_4433 yorumlayabilecek kimse gormemistir belki de bence en dogrusu doktor randevunu beklemelisiniz
Melosss_4433 uykusuz1parol pazartesi gidicem ama çok uğraştırıyor git gel yaptırıyor merak ediyorum sonucumu 🙄
uykusuz1parol Melosss_4433 valla bende test yaptirdim ayni sekilde ugrastiriyorlar ama mecbur bekleyecegiz illaki burda da bilenler cikabiliyor ama şahsen uzman agzindan bilgiyi almaniz daha sagliklidir her zaman
uykusuz1parol Melosss_4433 ikili test yaptirmismiydiniz riskli miyfi ki biraz yazayim ustte kalsin belki anlayan bilen biri çikar
uykusuz1parol _Mother_ Hamilelikte bu merak catlatacak zaten bizi bende ayni herseyi hemen ogrenmek istiyorum😂
uykusuz1parol Melosss_4433 bak google den hizli resim yaz ilk cikana gir orda resim yukle cikiyor resmi yukle alt kisimda linki cikiyor onu buraya kopyala ben oyle yapmistim bende yeniyim uygulamada o sekilde ogrendim basit yontemi var midir bilmiyorum
uykusuz1parol Melosss_4433 içini rahat tut yine stres yapma kendine Allah in izniyle iyidir inşallah yavrun
_Mother_ Melosss_4433 2 li test yaptın mı birde doktorun usg de bir sorun gördü mü içini ferah tut canım bir sorun yoktur inşallah