Merhaba herkese cuma günü çatı muayenem vardı doktor muayene yaparken elerinin arasından kayıp gittim o kadar ağladım ki çok ağrıdı çünkü kendimi çok çok kastım ondan oldu doktor sen bunu yapamadıysan normal Doğumu asla yapamasın dedi ve hemen sezeryana alalım dedi bende tam dedim hemen hazırlandım ablam eniştem eşyalarımı almaya gitti bende yatış işlemlerini yaptım eşimle sıkıntılarımız olduğu için onunla görüşmüyordum bir kaç aydır neyse yatış yapıldı beni ameliyathaneye aldılar ana oda ne hepsi erkek neyse sırtımdan iğne yapıldı hissetmedim bile ayaklarım uyuştu bir baktım sondayı takmaya çalışıyorlar o an koptuğum an oldu çok utandım dedim yapmayın öldürün beni hemşirler dedi ki abla bize kardeşin gibiyiz ağlama sakinleş ayy banamısın demedim krize girdim ama sanırım sonda için değil eşim yanımda değil diyeydi o kriz baktılar baş edemiyorlar hemen genel anestezi yapmışlar ki iyiki iyiki iyiki uyandığımda bebeğimin gözleri hangi renk diye sayıklamışım beni odaya aldılar ağrım vardı ama ilaç veriyorlar bebeğimi göremedim kafeste nefesi çok gidip geliyor inş birşey olmaz dua edin ne olur birde ilk kalkış zormuş ama geçti çok şükür birde doktorum ameliyata yumurtalıklarımın birbirine yapışık olduğunu söyledi hamile kalmam mucizeymiş şok oldum hala bile bunun ne olduğunu bilmiyorum ama adet kanamalarım az bu onun etkisi mi bilemedim şimdi evdeyim sadece çok yürüyün hepinize dua ettim allah yardımcınız olsun inş