sosi5 test yapsana Eger gec döllenme değilse tabiki çıkar. Bak bende dayanamayanlardanım ay cok uzun oldu😂 adetime 8 gün kala test yaptım saatler sonra silik çıktı 7. Gün yaptım yine silik 6. Gün daha belirgin silik. 5 gün kala kan verdim 0.919 çıktı ben kendimi şüpheli buldum kalktım bi test daha yaptım yine silik. Dedim kimyasal oldu heralde. Ertesi gün adetime 3 kala ikindi vakti bi test yaptım anında iki çizgi çıkmasın mı ben şok😄 bugun adet günümdü cok şükür olmadım o kadar belirtim varki aşırı halsizim ya bidaha kanda vermedim. Adete 8 kala bunu 5 kala kızımı öğrenmiştim günümü hiç bekleyemem heyecandan