Kızlar grip oldum soğuk algınlığı ama bir türlü atlatamıyorum halim çok fena normalde üç günde geçen gribim bu sefer geçmiyo hiç ilaç kullanan biri değilim hamile olmadan öncede kullanmıyordum şuan geçmiyo sadece ılık sütle ıhlamur içiyorum bide yarım parol böyle soğuk algınlığı yaşayan atlatan var mı ?