[silindi] Merhaba, bebeğim bugün oldukça sakin. Normalde çok hareketli ve güçlü hareketlerini hissederdim. Bugün ufak tefek hareketlerini hissediyorum ama çok sık değil normal mi? Dün çok yoruldum evde yatıp dinlemedim ondan olabilir mi acaba?
[silindi] Armessemra Momytobe Teşekkür ederim 🌸 İnsan her şeyden endişe duyuyor, sağlıkla alsak kucağımıza bebişleri.
Momytobe [silindi] inşallah canım bazen karnımı açıp bakıyorum inip kalkıyor hafiften ama ben hissetmiyorum sizinde muhtemelen gün içinde öyle olur ama hissetmiyorsunuz aslında içerde hareket ediyolar