La_Liberte Melike0642 muhtemel doğurganlık seviyesinin yüksek olduğu ve birlikteliğin olduğu gün 😊 isterseniz siz de yazın bakayım ben
La_Liberte Melike0642 mesela Ayın 25 ise bir sonraki aya sarkıyor gebelik tarihi, ancak ayın başında ise aynı ay gebelik olmuş oluyor 😊
Melike0642 La_Liberte şimdi anlamadım çok benim son adet tarihim 6 temmuz hamile kaldığım gün 20 temmuz olarak görünüyor 🤭
La_Liberte Melike0642 seninkinde bir şey değişmiyormuş 😊 6 temmuzda son adet tarihinse, geç döllenme olmadığı sürece Temmuz hamile kaldığın tarihiye. Her türlü çıkmıyormuş 😊
Suleylul @La_Liberte merhaba bana da bakarmısınız Çin takvimine Doğum tarıhım 18 kasım 1992 adet 16 kasım
La_Liberte Suleylul Kız çıkıyor size 😊 ancak sizin durum biraz karışık doğumgününüzle hamile kaldığınız ay aynı çünkü 😀 ya dediğim gibi eğlencesine yapıyoruz meraktan ☺️ Çok bağlanılmaması gerek 🙏🏻
La_Liberte Melike0642 Aynen öyle 😊 sağlıklı olsun da önemli olan o tabii ki 🙏🏻 Bunlar işin eğlencesi 😍 Sayenizde hiçbir şekilde tutmayanı da görmüş olduk 🙈 ben diyordum kesin gebelik tarihi ertesi aya sarkmış ondan yanlış çıkıyor 😂
Sule00 Oğlumda doğru çıkmıştı ikinciye hamileyim cinsiyeti belli değil ama kız çıkıyor bende inanmıyorum ama inanmak istiyorum bu seferrr😊
Melike0642 La_Liberte tabikide cinsiyetin hiç önemi yok rabbim hangisi uygun gördüyse o olur 🤲🥰 böyle seylsre çok inanmıyorum ben zaten 😊
Gamzeakd filizzx benim de anlamadığım son regli ayımızımı hamileliği öğrendiğimiz ayımı yazıcaz ? Onu anlamadım 🥰