Anne18 Doğumsal kalça çıkığım var , sağ kalçamda protez var ve bu sebeple bacağımı çok açamıyorum yani doğum için uygun pozisyonu alamıyorum, yinede son ana kadar bakıcak doktorum eğer uygun olursa normal olucak benimde isteğim bu tabiki ama bakalım hayırlısı.