Abmrl ArkadAslar kesem düzensiz dendi salı günü giddiğimde kan değerinde 249 cokto bana bersembe gel dediler ama kar yağdığı icin inemedim hastaneye yollar kapalıydı salı günü gidcem basına Boyle bişe gelen oldumu