lavinya001 Kızlarr 2 gündür karnım ağrıyor özellikle sol tarafımm sizce neden olabilir. Bılgisi olan var mı? 🌸
Ohaezgi lavinya001 kaç haftalıksın canım belki bebek büyüğü içindir öyle oluyo bazen karın genişliyo. Ama ben böbrek enfeksiyonu geçirmiştim ozamanda çok ağrıyodu öyle de olabilir mi? Doktoruna danış istersen
Oysul lavinya001 öncelikle geçmiş olsun 🙏🏻idrar yolu enfeksiyonu geçirdiğim zaman agrıdı karnım. Hastanede yattım 2 gün. Sonra geçti ilaçlarla. O yüzden siz de gecikmeden bir görünseniz fena olmaz.