Kızlar ben bi ara c life kullandim ve ilk kullandigim ay hamile kaldim ama kimyasal oldu. Üzerinden baya geçti bu ay bidaha kullandim ve 3 günum var. Belirtilerim yok sadece goguslerimde dokundugumda sanci oluyo sürekli olan bisey degil bu bende o yüzden bi ihtimal oldu mu diye dusunuyorum aranizda kullanan var mi