Arkadaşlar içim içimi kemiriyor lütfen bakar mısınız bi ?
6+2 günlükken devlet hastanesinde doktora gittim tahlil için normalde kendi doktorum değil ultrosana girdim keseyi gördü kese içerisinde birşeyler oluşmaya başlamış dedi sağlıklı mı kalbi atar mı şuan bişey diyemiyorum haftaya geldiğinizde bakarız dedi ve ben çok korkuyorum birde ultrosan kağıdın altına FKA rastlanamadı yazmış bu kötü bi durummu ?