Bizimde 10 Mart gösteriyor ama daha erken olur gibime geliyor. Benm ilk oğlumdan kalan kıyafetler olduğundan almadim bir iki parça dışında. Bez ıslak mendil pişik kremi göğüs pedi alt temizleme pamuğu anne yani beşik aldık o kdr diğer ayda kendi eksiklerimi alırim. Kıyafetlerimiz zaten temiz sadece ilk zaman giyeceklerini utuluycem