Merhaba , 20 haftalık hamileyim, ikiz bebeklere , tek yumurta ikizleriler.Bu gün kontrole gitdiğimde doktor bebeklere giden damarların 6 diyil 4 olduğunu söyledi, yani birine 3damar gitmesi lazımken 2 gidiyor( iki bebekde de böyle) , böyke bişey yaşayan varmı ? Doktor pek iyi şeyler söylemedi, tedirgin oldum