RumeysAAT 6 ay önce düşük yaptım kürtaj oldum ,şimdide evde test yaptjm pozitif çıktı 11 gündür Adetim gecikti, kasık ağırlarım ve bel ağrılarım var,doktora ne zaman gitmeyelim sizce ?
emineyavuzhan RumeysAAT benimde kasıklarım ağrıyor ve bel ağrısı da zaman zaman ekleniyor iyi hissetmiyorum.
Gulsurmeli RumeysAAT bence çok fazla uzatmadan git kan testini ver rahim duvarın sertleş mi doktor bir baksın hem için rahat eder hemde merakın gider ☺️
emineyavuzhan Bende 4 ay önce bi düşük yaşadım Hatta düşükte değildi kimyasal gebelik gibi bişeyde bende dün evde test yaptım pozitif çıktı öğleden sonra da hastaneye gittim kan testi yaptım Beta değerim 119 çıktı hamilelik var dedi doktor ama hafta içi tekrar gel dedi sende pazartesi benim gibi gidip kan testi yap canım umarım yanılmayız ikimizde hamileyizdir
Muhabbat00 emineyavuzhan bilmem cnm olabilirde ben beta falandan anlamiyorm san en iyisi gebelik testi yap
RumeysAAT Ozge2805 hayır yaptırmadım böyle bir bilgi verilmedi bana , gelişim olmadıği için dusuk yapmıştım ☹️