Kızlar merhaba. Size bir şey soracağım.29 haftalık gebeyim hamilelik sürecinde yürümek gerekli biliyorum ama ben yürürken böyle sanki vajinama bir baskı oluşuyor. Böyle ayakta çok kaldığım zamanBeyaz sümüksü bir akıntı geliyor bir defa geliyor başka gelmiyor bu durumu yaşayanınız var mı