Kızlar bugün doktor gttim .kanamam vardı hala.bakti ultrsyon keseyi istediğim gibi görünmüyor dedi.beta vermiştik sonucum binlerden 500edusmus değerim yani cok Üzüldüm bayada yukskti.oo pihtilar düşükms demekki.cuma bida vercem.sifirlancak heral.kimyalsal gebelik benim .insallh olr bidaha.saglikli🤲.bir iki aya tekarr düşünebilirsin dedi korkuyorum yine olursa 🤦♀️