Bende farabide dr suna hanıma gidiyorum sakin yaklaşımı ilgisi oldukça iyi her kontrolde detaylı bir şekilde bilgi veriyor memnunum kendisinden.Daha önce medovada seçil hanıma gidiyordum kesinlikle önermem kendisi tüp bebek dr olduğu için normal gebe takibinde hiç iyi değil ilgisiz ve tersler tavırları var.