Kızlar ayın 8′nde koronavirüs testim pozitif çıktı ilaçları kullanmak istemesemde tamamını kullanmadım bi kısmını tek kullandım adet günüme daha vardı 16’sına bekliyodum ama olmadı ilaçlar etkilemiştir diye düşündüm ama kasıklarım ağrımaya başlayınca aklımı hamilelik kurcalamaya başladı hastaneye gidip gebelikten şüphelendiğimi söyledim test yapıp iki üç haftalık hamilesin dediler ayın 30′una randevu alabildim bu şekilde olan var mı sizce bebeğim zarar görür mü çok korkuyorum Rabbim onu bize bağışlasın inşallah 🤲