emineyavuzhan hiç korkma adet olacakmış gibi ağrı olması çok normal ben şu an 12. Haftadayim hala ara ara ağrım olur. İlk 3 ay çok kritik dönem kendini aşırı yorma ve sana tavsiyem bulantı kusma inşallah hiç olmaz ama onlar başlamadan güzel beslen bol bol vitamin al. Onun haricinde normal hayatına devam et. Aklına kötü şeyler getirme beyaz şeffaf akintidan da korkma ama kahverengi leke kanama vs görürsen kimseye sormaya gerek kalmadan direk doktora git. Gerisi Allah a emanet inşallah sağlıkla tamamlarsin gebeliğini her şey gönlünce olsun