Busevedat0120 36 haftalık hamileyim bebegim normal inden az hareket etmeye başladı benimle aynı durumu yaşayan var mı ??
ssnnmmm Busevedat0120 bebek büyüdükçe alanı daralıyor diye okumuştum burda tabi o haftalara gelmedik daha üstte kalsın
17ekiiimmmm Busevedat0120 Artık Yeri daraldığı içindir canım yada gün içinde kendini yorduğundan da olabilir için rahat etmiyorsa hastaneye gitmekte fayda var
Oglakdorukcum Busevedat0120 beım de hareket etmıyordu gündüzleri pek ilişki yasadıktan sonra hareketlenmeye basladı tabı yerinde dataldıgı ıcın az hareket ediyor
ayseguler01 Busevedat0120 Dünde benim öyleydi hareketleri azdı bugünde aksine çok hareketli anlamış değilim 🤷♀️
Ozlemtuncay Bebeğin büyüdüğü için canım yeri dar geliyor artık o yüzden hareketi azalır bu haftalarda ama yine de kontrol et gün içinde hiç hareket etmezse hastaneye git
Yenibiranne11 Seni Korkutmak istemem ama bence doktora git covid bulaşabilir bebeğine zarar verebilir doktorunu ara sor yada git canım şuan bu hastalık olmasa arkadaşlara hak veririm ama covid den dolayı doktoruna sor
Mondly Busevedat0120 yeri daraldığı için canım günde en az iki kere hareket etmesini söylüyor doktorlar tatlı bir şey ye soluna yat dinlen bir saat içinde hiç oynamazsa doktora git hemen