pinar55 İnternette arifoğlunun çatlak bakım yağını gördüm almayı düşünüyorum ama kullanan var mı? Yanında lierac ta kullanmayı düşünüyorum. Yağ hakkımda bilgisi olan varsa çok sevinirim☺️
Tugbae pinar55 ben aldim ama kullanamadim çok yoğun kokusu var ve asla kurumuyor yapiş yapiş kıyafetlere bulaşiyor
Ayssmom Ben hommbitkiselin ozonla zenginleştirilmiş zeytin yağını kullanıyorum çok güzel hem de doğal ☺️ Masaj yaparkende çok güzel oluyo heryerinede kullanabiliyorsun göğüslerimede çok iyi geldi bitince tekrar alıcam
VeraVrea Ben kullanıyorum içeriği harika. Tam olması gereken yağların karısımı, kakao shea hindistan badem citrus lavanta. Kokusuna bayılıyorum