Beyazmelekkk Kızlar kasiklarda değil de vajinada bildiğiniz sızlama bıçak saplanıyor gibi şeyler oluyor dünden beri . 13+6 haftalığım neden sizce
Dua35 Beyazmelekkk merhaba bizde 13 haftalığız bendede oluyor aynısı ,sanki bir şey çıkacak gibi bir his doktoruma sorucam bende
Cutepregnant Beyazmelekkk rahim büyürken oluyor beni gece uyandırıyordu bile o haftadaydken şimdi daha iyiyim maden suyu tüketin rahatlarsınız.
Beyazmelekkk Cutepregnant çok sağol canım Allah razı olsun. Bende çok korktum ilk 6-7 haftalarda oluyordu da ne zamandır yoktu yine olunca dedim kötü bir durum mu var .
Cutepregnant Beyazmelekkk doktoruma söylediğimde zaten hamileliğin her döneminde olacak aşırı olursa kanama eşlik ederse o zaman mutlaka acile gel muayene saati değilse bile demişti
Beyazmelekkk Dua35 ay evet sanki bişey dökülüp akacak gibi Allah korusun bıçak saplanır gibi oluyor bazen . Dr ne dicek canm buradan yazar misin ?
Dua35 Beyazmelekkk Canım merhaba,doktorumla konuştum dayanamazsan ve anormal akıntı kanama olursa hastaneye gel dedi ,dinlenince geçti çok şükür siz nasıl oldunuz ?