Merhaba bayanlar iki yıl önce dış gebelik ile kürtaj olmuştum ve uygulamayı silmiştim 😔 çok şükür tüp bebek tedavisi ile dün cinsiyetimizi öğrendik😊 pcos olduğum için bir yığın tedavi uyguladık ama sonuc hep olumsuz oldu 3 yılın sonunda tüp bebekte karar kıldık. Hep olumlu düşündüm. İlk muayenemizde doktorun odasında bizimde bebeğimizin resmini koyacağımız yeri bile belirlemiştik😊 bence olumlu düşünmek çok önemli. Hiç araştrma yapmadım. Doktorum ne dediyse onu yaptım. Kabak çekirdeği ve nar suyu içtim. Transfer sonrası çok yatmadım ikinci günden yarım saatlik yürüyüşler yaptık eşimle normal hayatıma devam ettim 4 gün sonra işe başladım, hep sevdim karnımı ve çok şükür ilk denemede on gün sonra pozitifi gördük dünde cinsiyetimizi öğrendik bir oğluşumuz olcak nasipse 🙏 pcos olanlar için yazmak istedim inş en yakın zamanda Allahım isteyen herkese nasip eder 🙏