sakizagacioneriyor Hamile yastığı almalı mı? Ne kadarlıkken alınmalı? Bir çok çeşiti var hangisi daha iyi daha kullanışlı ?
Mommy_006 sakizagacioneriyor rahat oluo dolgusu niraz cok olsun pısıyor cabuk, icini doldurttum tekrar mesela..
dygu87 sakizagacioneriyor kesinlikle alın. Ben instagramda annebebekev2 hesabından aldım, 6.aydan itibaren kullanıyorum gerçekten almasam naparmışım hiç bilmiyorum
Hcrblt sakizagacioneriyor Benim ilk gebeliğim aman gerek olmaz ya flan diye düşünürdüm hep taaaki karnım gerçekten büyüdüğünde ağrılarım oluncaya kadar😂E bebekten aldım dolgusu iyi aldığında mutlaka iyi dolgulu olan bı yastık al canım🤗Hamile yastığı candır rahat uykularımın yoldaşı🤩😂
Hd8 sakizagacioneriyor 23+2 yim şuan kullanıyorum bel ağrım erken başladı. E bebekten aldım 90₺ idi galiba çok memnunum rahat uyumamı sağlıyor
sakizagacioneriyor Mommy_006 u şeklinde mi L mi birde daha farklı bir model var C şeklinde gibi hangisini kullanıyorsun sen canım
Bernayben Ben de 32. Haftadayım 1 ay önce bel agrılarım başladı ve ağırlaşmaya başladığım için hamile yastığı aldım o kadar rahat ediyorum ki, daha önce almadığıma pişmanım açıkçası. Benimki e bebekten baby mom marka u şeklinde olan yastıktan. Tavsiye ederim.
sakizagacioneriyor Hcrblt bende yeni hamileyim daha şimdiden yatarken rahat edemiyorum bir türlü yan yatarken rahatım ama yüzüstü yatmaya alışkınım zorlanıyorum kolum felan uyuşuyor🙈yüzüstü yatsam kasık ağrım oluyor napcağımı şaşırıyorum yatakda 😃
Semmakrcyr Eşim hediye almış iki kere kalbi kırılmasın diye denedim ama daha da rahatsız edici geldi bana ben memnun kalmadım
Gizemceylan sakizagacioneriyor u şeklinde uzun olanlardan var bende çok rahat 4 aylıkken falan almıştım iyi ki almışım 🌸