Merhaba arkadaşlar 36.haftadayım eşim covid test vermiştim negatifti iki gün önce ama etkisini yeni göstermeye başladı
akşam rahatsızlastım su an gribim her yerim aşırı ağrıyor bitmeyen bir baş ağrım var siz bu süreçte neler yaptınız nasıl beslendiniz nasıl atlattınız konuşalım yardımcı olun