Geceleri yatarken bende elimi karnıma götürdüğüm de pıt pıt bir şey hissediyorum annelik duygusundan mı acaba diye düşünüyorum anneme dediğimde o karnınızda olan birşey çocukla alakası yok diyor ama yine insan elini karnına götürdüğü zaman güzel hissediyor mutlu olunuyor