Bybars bende 33+2 daha bugün gittim doktora 2100 dedi gayet normal dedi. Takılmayın çok ben 32+0 da gittiğimde 1800 dü biraz zayıf çok endişe etme diğer haftaya kadar mutlaka hergün kaşar,muz,yunurta ve süt iç dedi. (Muz kapızlık sorunu yapıyor diye yanında bir armut yememi belirtti dengeliyormuş) çok şükür 8-9 günde doktorun söyledikleriyle 300 gram aldık. Şuan kilosu normal ama için rahat etsin diyosan bunları aksatmadan yiyebilirsin.