Nur72 ben 11. Gun kan tahlılı yaptırdım transverden sonra o gune kadar bekledım zaten ılk ıkı üç gun ıcınde tutunuyor dıyorlar normal hayata devam edebılırsın dedı doktor ama ben yınede genelde uzandım oturdum sadece yemek yaptım ıkı gun aonra temızlık falann yapıp kendımı yormadım en onemlı sey stres ılkınde cok streslıydım acaba mı dedım durdum ıkıncıde hıc aklıma bıle getırmedım fılm ızledım tv ızledım farklı seylere yoneldım ve Allah a sukur tutundu hala daha eşim temizlık yaptırmıyor onun dısında yemek ypıyorum gunluk rutın ıslere devam