YNB Senarsgnc normal benim 1 2 haftadir ara ara alt kasik bolgemde agri oluyordu doktrum bol bol su icmeni rahim yuksri dogru buyuyecek ondan dolayi agrilarin olabilir bebekde hareketleniyor artik demisti
YNB sumeyye8aslan ayni seyleri bende hissediorum 19+2 haftaligiz idrara sıkışık gibi agrilarim oluyordu. Bol su ile gecti :) arada oluyor
SerifeG94 Cutepregnant Aramazlarsa gidip yada sağlık ocağını arayarak sorabilirsiniz beni aramamışlardı 19+3 haftamda gittim unutulmuş direk yapıldı aşı , 1 ay sonra ikinci doz yapılacak
Kalbimm55 YNB ya banada öyle dedi doktor aynı Bende öyle hissediyorum Ya bayram ya Ramazan’ın içinde 😂