momsboys Nisaa46 canım kaç haftalık benim 14 hala 0 göbiş 26 haziran doğum gözüküyor ilk oglumdada 6. ayda ancak bu kadardı karnım ama giç çatlağım olmadı inşallah bundada olmaz❤️😅
Mumyy Nisaa46 ben doğuma girerken göbeğim bu kadardi kaç haftaliksiniz ki bu şekilde giderse son aylarda çok zorlanırsiniz Allah yardımcınız olsun
Nisaa46 Mumyy 😂Amin canım amin ama elimde olan bişey değil göbek desem sert yani bildiğin hamilelik karnı 15+5 im
Fasulyemibeklerken Nisaa46 canım iç karnın darmış belli ki maşallah bende çok şişkınlık var 8 haftalığım 🤭
Nisaa46 Fasulyemibeklerken O zamanlar bende de çok şişkinlik vardı şuan o geçti yerne hamilelik karnı geldi😍🥰
Nisaa46 Fasulyemibeklerken Hiç mide bulantısı çekmedim sadece kasıklarım fazlaca agırıdı 12 13 haftaya kadar bide aşırı uykuluydum o kadar☺️