EcemUgur01 bu benimde kafamı karıştıran bir konu. Benimde malesef başıma geldi, ben hiç duyamadım kalp atışı. Ben adete göre 5. Haftada gitmiştim keseyi gördük. doktor bu geç döllenme olmuş daha çok küçük kesesi 3,5- 4 haftalıktır anca dedi. Sonraki hafta gidince kese büyümüştü içi boştu. Bir sonraki hafta gittiğimizde kese 6+1 ile uyumlu bebek crl 4 mmdi ama kalp atışı yoktu bi hafta bekleyelim dediler. Ben nerdeyse 2. - 2,5 hafta bekledim arada sık sık farklı doktorlara da gittim. Günler geçtikçe kesem büyümeye devam etti ama ancak içinde bebek canlılığını kaybettiği için küçülmeye başlamıştı. kürtaj günü ilk gördüğümüzde 4 mm olan crlsi 2 mm olmuştu. 3 farklı doktora gittim inanmayıp perinatolog birisi, kesen büyüyüp bebek küçüldü artık bebeğin kalbi 6+1den önce atıp durmuştur büyük ihtimal dediler. Mecburen kürtaj oldum. Benim anladığım ve doktorlardan öğrendiğim adete göre hafta hesabı değil de bebek ve kese ile ilgili belli ölçümler yapıyolar. Bebek crl şu kadar mm ken atması gerek, şu kadar cm kese içinde şu kadar mm bebek olması gerek şeklinde. Bu ve bunlar gibi oranlara göre sağlıklı veya sağlıksız gebelik diyorlar. Sizin haftanız daha küçük, geç döllenmede olabilir, bir kaç hafta bekleyin derim nacizane fikrim. Şimdiden üzmeyin kendinizi strese sokmayın. İnşallah sağlıklı ilerler sizin ki duyarsınız miniğinizin kalbini 🙏🏻