Ozge353 muhtemelen mantardır. Onun icin bir sabah bir akşam içilen bir hap vardı ve mantar kremi onları kullanıp iç camasirlarimi her zaman ütüleyip giydim. Ve nemli kalmaması gerekiyor. Epey dikkat etmiştim düzelmişti. Bekarken olmustu bana hamileyseniz doktorunuza söyleyin mutlaka çünkü bu ilaç ve kremler hamileyken kullanılmıyor