sibelbulut kızlar klomen ve femera kullanıyorum.. geçen ay 25nde adet oldum üç dört gündür hem regli olucakmışım gibi ağrılarım var hemde sol kasığmda batmalar anlamadım adette olmadım hala. Dün test yaptım negatif hamile olsam pozitif çıkardı sanırım dimi???
aysealtuntas sibelbulut hakkınızda hayırlısı olsun 🤲🏻benimde sizin gibiydi adetim bi gün geçmişti test yaptım negatif çıkmıştı 2.günü hastaneye gittim kan vermeye orda öğrendim hamile olduğumu 🤲🏻❤️