EsraKaramuk Kızlar 25 gün önce normal doğum ile baslayip sezeryan ile doğum yaptım. Kontrollere gittik geldik. Doktorum 40 ın çıkınca gel alttan muayene edicem son kez dedi. Sanırım rahim toplanmis mi diue bakicak. Sizde 40 çıkınca muayene oldunuz mu ?
Beyzan EsraKaramuk sizin açılma vs olduğu için alttan bakılmış olabilir ben açılma olmadan Sezaryen e alındım 40 im çıkınca da gittim hem dikislerime baktı hem de ultrasonla karnıma baktı sadece
Kardelen_nm EsraKaramuk benim bebeğim 3 aylık oldu ama ben kontrole hiç gitmedim çünki Doğumdan bir gün sonra bile kendimi iyi hissediyordum gitmeye gerek duymadım hiçbir sıkıntım da yok
Gull_94 EsraKaramuk evet kesınlkle sart hatta doktr ıhmal etme demstı gıttım dıkıslere baktı dusmusmunduzgn olmsmu va dıye ıkı hafta ıcınde regl olrsm dedı hersy yolnda dedı ıhmal etmeym bence