Son adetim 7 aralık, 21 aralıktan bu yana gögüslerim acıyor sızlıyor, ilk hamileliğimdeki gibi.. normalde hiç böyle olmaz..
‘yumurtlama dönemindir’ diyebilirsiniz ama hiç yumurtlama dönemimi anlayacak bi belirti yaşamadım ben..
Şimdi de ara ara çok hafif adet agrısı gibi birşey oluyor..
Bu kadar erken belirti yaşayıp hamile olan var mı?