akşam karnım çok acıktığı için sandvic yapıp yemiş sonrasında ne yazıkki hepsini çıkartmıştım. Sonrasında uyuyup kalmıştım 36+2. Günümdeydim öğlen randevum vardı, sabah 05.15te lavaboya kalkmamla suyumun gelmesi bir oldu ancak hiç sancım yoktu😱 Hastaneye gittiğimizde 2 cm açıklık olduğunu öğrendik tabi bana suni sancı verdiler aman aman doğum sancısı neymiş o an anladım. Normal doğum istesemde o sancıya daha fazla dayanamayacaktım zira çığlıklarım gittikçe artıyordu prenses doğum dedikleri epiduralli normal doğuma karar verdim ve epidural sonrası o kadar rahat bir doğum süresi geçti ki gerçekten imkanı olan herkes yaptırsın. Sonrasında açılma arttığında 25 dk da doğum gerçekleşti. Herkese bir önerim olacak lütfen egzersiz ve 32-35 hafta sonrası özellikle nefes egzersizine başlayın ıkınmaların daha rahat geçsin. Ben astım hastasıyım beni biraz zorladı ama çok şükür atlattık sadece bebiş 3 gün kuvözde kalması gerekti nefesini hızlı alıp verdiği için. Doğum öncesi akciğer gelişimine baktırın mutlaka. Umarım herkesin dilediği gibi rahat ve huzurlu bir doğumu olur🙏🏻💐