Pnrtrz Kızlar 37.haftamdayım kızım olcak tek ve kısa isim seviyorum fakat iki isim arasında çok kararsızım nacizane fikrinizi söylerseniz cok mutlu olurum “ Eliz mi - Bade mi “ daha güzel sizce?