tkrj19 Kızlar düğünümde pek dış çekim yapamadım ama bebeğimle ailemde bir fotoğraf anımız olsun istiyorum Ankarada önerebileceğiniz uygun fiyatlı olan güzel çekim yapan bir fotoğrafçı biliyor musunuz☺️
Mutlumklnc tkrj19 Instagram da bakabilirsiniz web sitesinde var Selay Aras çok güzel çekimler yapıyor bende onda yaptıracağım yeni doğan çekimini inşallah 🙏
okroya https://instagram.com/newbornphotographerr?igshid=1749i5wj8ohpv Profiline bi göz at istersen :) ankara düğün fotoğrafçısını duymuşsunudur muhtemelen onun sahibinin eşi :)
tkrj19 Mutlumklnc onada bakim valla öyle çekimler varki biraz büyüsede mi yaptırsam kararsız kaldım fiyat ne kadar diyolar acaba
Mutlumklnc tkrj19 ben önceden kaporta yatırdığım için daha uygun oldu 22 aralıktan sonra fiyatlarını güncellendiler sitelerinde bütün fiyatlar var bakabilirsiniz
Cutepregnant tkrj19 bende fotoğrafçıyım ilk çekimlerini 15 güne kadar yaptırmanızı sonrasında yaş çekimleri yaptırmanızı tavsiye ederim az olsun ama guzel olsun o anları hatıra kalsın.
tkrj19 Cutepregnant öyle mi diyorsunuz bende kararsız kaldım ya nasıl olsun diye bunu aklımda tutacağım teşekkür ederim 😊