Merhaba kizlar bende sonunda dogurdum gebeligim boyunca burada cok aktiftim sizlerden cok bilgi edindim benimde sizlere cok bilgi verdigim olmustur aranizda beni taniyanlar da vardir ☺neyse devam edelim 14 gun oldu kizimi kucagima alali anca yazabildim aslinda yazip yazmamak arasinda cok kararsiz kaldim cunku cok zor bi dogum gecirdim 40 +2 de hastaneye gittim hic bir belirtim yoktu normal kontrole diye gitim doktorum sancin nst de çok hafif var ister bekeleyelim istersen yatisini yapalim dedi malum 40 haftadan sonra bebeklerin kaka sini yeme gibi bi olasilik durumu var ve ben bu riski goz onune alarak yatisi kabul ettim suni sanci cektim 5 saat malesef hic acilmam olmadi sadece 2 cm acilmam vardi sonrasinda bebegin kalbi yavaslamaya basladi ben daha fazla sanci cekmek bebege zarar gelmesini istemedim ve sezeryana cevirdim cevirmez olsaydim epidural sezeryan ile doguma girdim ama cok korkuyordum dogum dan 3 saat sonra yurumeye basladim ama asiri agrim asiri sancim var iki buklum yurumeye calisiyorum ve hala da ayni sekilde duzelemedim 10 gun boyunca igne tedavisi gordum birsuru ilac 10 tip serum yedim ama hala fayda etmedi ve dogumumu yenibosna nisa hastanesinde yaptım hic memnun kalmadim siz siz olun gereksiz yere sezeryan yapmayin mecburi olursa yapin gercekten inanin korkutmak istemem ama bilgilendirmek icin yaziyorum bunlari bol bol yuriyin spor yapin saglikli beslenin hepinize hayrli kolay doğumlar insallah bebeginizi saglicakla alirsinz kucaginiza 🙏🏼