momsboys Kaynanam kız kız diyor onun ailesi falan öyle hissediyormuş adı koncakmış mış ya 😂ondan heralde bende ilk günden beri hep erkek diye hissediyorum battaniyeleri falan hep mavi elim hep maviye gitti annem de bişey alcağında hep erkek esyalari gosteriyor.Nasip kısmet 6 haftada başladi seyreme hic durmadi.Nasip 😂Bir de siz kaç haftalıkken ögrendiniz 12 haftam dolunca hastaneye kontrole gitcem o zaman ogrenebilir miyim ki?